Підсумки конференції HR Competencies Day

Робота в нових реаліях, плани на майбутнє та роль HR у бізнесі: ключові інсайти case-study конференції HR Competencies Day

Довгоочікувана case-study конференція HR Competencies Day відбулася! Вступним словом розпочала захід Катерина Ковалевська, голова наглядової ради Асоціації HR Pro, наголосивши на важливості компетенцій та сертифікації.

Підсумки конференції HR Competencies Day

Першим спікером стала Наталя Шквиря, HR Director Mars Ukraine. Вона розповіла про change management та трансформації, їх вплив на розвиток компанії. У своїй презентації Наталія розкрила такі питання:

  • Що таке Change Management та як він працює
  • Роль HR у процесі управління змінами
  • Людські фактори, що впливають на ROI
  • People-side Risk Assessment
  • Підготовка команди з управління змінами та аналіз здоров’я спонсорства
  • Ключові складові успіху змін
  • Цінність, яку створює HR для топ-менеджерів
  • Нюанси управління опором
  • Метрики успішно проведеної трансформації

Другий спікер – Катерина Кошкіна, HR and Operations Director в Unitask Group Ukraine. Тема виступу – Життєвий цикл компанії та ролі HR (на прикладі кейсів страхової компанії). Розкриті питання:

  • Бізнес-інструменти, що допоможуть HR ефективно закривати високі посади
  • Децентралізація рекрутингу: для чого вона потрібна
  • Що потрібно HR для продуктивного діалогу з менеджментом компанії
  • Воронка рекрутингу для високих та специфічних посад
  • Вплив моделі комунікації на ефективність рекрутингу
  • Метод «хакера та хіпстера» як запорука вдалого найму
  • Відмінності життєвих циклів компанії один від одного

Третім спікером стала Олена Губанкова, Associate HRD Awem Games. Тема виступу – Як не втратити, а підвищити ефективність роботи на ремоуті. Розкриті питання:

  • Динаміка продуктивності роботи команди (на прикладі одного з департаментів)
  • Складові переходу на Remote
  • Інфраструктура для комфортної роботи вдома: проблеми та пошук рішень
  • Єдина екосистема софту компанії: для чого вона потрібна
  • Етапи онлайн-взаємодії зі співробітниками (навчання, квізи, зустріч із психологом тощо)
  • Random Coffee як новий спосіб комунікації в команді
  • Навчання та коучинг менеджерів
  • Фідбек співробітників: як отримати та про що запитувати

Четвертий спікер – Марія Кот, регіональний директор Дніпровської філії Luxoft, DXC Technology Company. Тема виступу – Підвищення кваліфікації менеджерів у нових реаліях: виклики та можливості. Розкриті питання:

  • Business Acumen як ключова компетенція стратегічного HR
  • High Performers Club як ефективна практика навчання менеджерів для підтримки зростання і трансформацій компанії
  • Виклики та можливості нової реальності, які впливають на  запуск глобальних навчальних програм

Наступними спікерами стали Юлія Ряховська, директор департаменту підтримки бізнесу МETINVEST, та Олег Давиденко, директор департаменту корпоративних комунікацій МETINVEST.

Юлія виступила з темою «Досвід Метінвест під час COVID-19 і плани щодо розвитку підходів». Тема Олега – «Внутрішні комунікації, робота зі спільнотами, активістами та амбасадорами. Позиціонування ТОП-менеджменту».

Питання, розкриті в ході виступу Юлії Ряховської:

  • Онлайн-марафон як метод залучення співробітників на ремоуті
  • Як обрати формат марафону та його складові, виходячи з цілей компанії
  • Ефективна мотивація членів команди до участі в марафоні

Питання, розкриті в ході виступу Олега Давиденко:

  • Шляхи комунікації: як витримати баланс
  • Роль амбасадорів у залученні співробітників до марафону
  • Позиціювання топ-менеджменту в процесі комунікації
  • Результати залученості співробітників у цифрах
  • Ключові фактори успіху внутрішньої комунікації
  • Інтерв’ю-блог та спільноти як елементи подальшого залучення членів команди

Шостим спікером стала Юлія Бабаєва, HR Director robota.ua. Тема виступу – Крос-культурний інтелект у побудові клієнтського сервісу в глобальній компанії. Розкриті питання:

  • Бізнес-модель та географія клієнтів аутстаф-компанії
  • Вплив культурного коду на ефективність команди
  • Культурні карти: інструменти та можливості
  • Порівняльний аналіз керівних посад на прикладі компаній України та Ізраїлю
  • Про що не можна шуткувати з представниками ізраїльської культури
  • Нюанси взаємодії з представниками датської культури
  • Приклади прямого/непрямого негативного фідбеку (Україна & Великобританія)

Панельна дискусія Кар’єра в HR. Критичні точки розвитку.

Модератор: Лариса Брувер, партнер theXecutives

Експерт: Михайло Завилов, HRD Diceus

Експерт: Катерина Кошкіна, HR and Operations Director в Unitask Group Ukraine

Експерт: Юлія Ряховська, директор департаменту підтримки бізнесу МETINVEST

Питання, які обговорювали експерти:

  • Як прийти до професії без профільної освіти
  • Як використати свої навички у нових реаліях та допомогти бізнесу
  • Емпатія як невід’ємна складова ролі HR
  • Як перерозподілити власне навантаження в режимі ненормованого робочого дня
  • Як фільтрувати інформаційний шум та виділяти для себе дійсно важливе
  • Можливості, які дає сертифікація
  • Must have навички, які допомагають будувати кар’єру в HR
  • Що відбуватиметься на ринку кандидатів у 2021 році

Слідкуйте за анонсами – далі підготуємо більш детальні матеріали за презентаціями кожного спікера. 

До нових зустрічей!