Мірило щорічного поступу українського бізнесу у різноманітності та інклюзивності

1/4 річного бонусу Дари Хосровшані, CEO Uber, залежить від виконання D&I цілей – а це 1,5 млн USD. У його колеги з Microsoft Сатьї Наделли це цифри у 1/6 та 1,8 млн USD.
Всі світові лідери уже ввели у ради директорів віце-президентів/ок з різноманіття на інклюзивності.
Компанія українського походження GitLab, яка нещодавно стала публічною на Нью-Йоркській Фондовій Біржі та досягла оцінки у 15 млрд USD, через два тижні після угоди відкрила вакансію VP з різноманіття та інклюзивності (https://www.linkedin.com/jobs/view/2773291071).
Інклюзивність – підхід та концепція, час якої настав, і яку абсолютно точно не зупинити. Інклюзивність – це та сама екологія! Тільки людської міжособистісної взаємодії.
На сьогодні більшого визнання вона отримала у США та Європі, проте й українські компанії з ІТ, офіси публічних компаній, представництва транснаціональних компаній почали реалізовувати проекти та стратегії з абревіатурою D&I у назві.
Минулого року ми (Ірина Рубіс та Biasless разом з польовим та технічним партнером Factum Group Ukraine, аналітичним партнером MZ Hub та однодумцями із Boyden) провели Всеукраїнський замір корпоративної інклюзивності та декілька кастомізованих корпоративних досліджень «Рівень».
Розуміючи важливість інклюзивності для зростання стійкості, операційної ефективності та соціальної значущості бізнесу, запрошуємо Вас інвестувати 10-15 хвилин часу та взяти участь у другій хвилі заміру «Рівень» та заповнити опитувальник без найменших прикрашень.
Як і минулого року, результати дослідження буде консолідовано та представлено у ЗМІ та на публічних презентаціях разом з результатами опитування працівників – «білих комірців».
Участь у дослідженні є абсолютно конфіденційною та добровільною. Відповіді аналізуватимуться агентствами-партнерами в узагальненому вигляді.
📌 Участь у дослідженні є абсолютно конфіденційною: https://mzhub.pro/hrd22/
Результати дослідження буде представлено у ЗМІ та на публічних презентаціях.