Інклюзивність і робота на ній — надцінна «корисна копалина» для всіх бізнесів без винятку.
Тандем «токсичність — мінус, продуктивність — плюс» здатний порадувати не тільки CEO, CFO і HRD, а й кожного/у співробітника/цю компанії. Тому що чесність, прозорість, справедливість — це нові валюти. Без них не бачать свої робочі будні й свята Gen Z, їх оцінюють інші покоління (і навіть скептики, що стартують з позиції «Придумали тут проблем на порожньому місці»)
Ефекти від D&I ініціатив вже отримали та продовжують отримувати в Philip Morris International, Ferrrexpo, Grammarly, Henkel, Starlightmedia. За даними дослідження рівня інклюзивності українського бізнесу, проведеного Biasless в лютому-березні 2021 року 14% українських «білих комірців» проходили D&I навчання. А 16% HRD відзначили, що у менеджерів їх компаній є D&I KPI.
= Працюєте на протидію стереотипам щодо STEM-наук?
= Проводьте для своїх команд антидискримінаційні навчання?
= У вас запроваджено програми підтримки жіночих кар’єр і протидії гендерно-обумовленому насильству?
= Або ввели проєкт по декретах для тат?
= Вийшли корпоративною колоною на КиївПрайд?
= Ваші колеги зробили Heforshe коммітменти?
Розкажіть про це, подавшись на премію HR PRO Awards, в номінацію «Різноманітність та інклюзивність».
Ставайте бенчмарками! Ведіть за собою тих, хто ще не став на D&I шлях. Адже кейси, підтримані цифрами — це найпотужніший інструмент мотивації й прогресу і для вас, і для бізнесу і суспільства в цілому.