🎯Як трансформація ринку праці змінює рекрутинг та інструменти залучення талантів?

Сайт з пошуку можливостей robota.ua зауважує, зокрема, такі акценти:

⚡Завжди на зв’язку. Запекла боротьба за таланти не дозволяє роботодавцям примушувати кандидатів очікувати на зворотний зв’язок тижнями. Навіть години – це вже розкіш! Пошукачі воліють отримувати відповіді на свої питання за секунди, а тому в тренді розвиток інструментів для миттєвого зв’язку (наприклад, чатів).

⚡Штучний інтелект. Замість того, щоб витрачати ресурси на тривале відсіювання нерелевантних заявок пошукачів, роботодавці обирають інвестування в інструменти, які зроблять первинний відбір за них. Надзвичайний потенціал з огляду на це мають здобутки в галузі штучного інтелекту.

Орієнтація на відносини. Наприклад, рекрутинг, заснований на особистих рекомендаціях працівників. А також менш суворі обмеження – зокрема, щодо прийняття на роботу екс-конкурентів або співробітників-бумерангів. 

⚡Маркетинг у фокусі. Людям усе важливіший сенс, який несе певна робота. Але компаніям все ще важливо вміти «загортати» його. Отже, «пакування» вакансій має бути сучасним (зокрема, в тренді відеовакансії), яскравим, відрізняти пропозицію компанії від тисяч конкурентів та чітко визначати переваги, які отримає кандидат.

⚡Різноманіття. Залучення максимально різних людей має ставати стратегічним пріоритетом роботодавців: гендерне, культурне, вікове різноманіття (від Z-кандидатів до бебі-бумерів) позитивно впливає на колективну результативність.

А які зміни в галузі рекрутингу спостерігаєте ви?